WARUNKI BIZNESOWE

WARUNKI BIZNESOWE

Siedziba: Liptovská 2114/19, 03401 Ružomberok

Identyfikator: 55016529

Numer VAT: 2121865856

zarejestrowana w Rejestrze Handlowym Sądu Rejonowego w Żylinie, dział: Sro, wpis nr. 80942/L

 

(zwany dalej „Sprzedawcą”)

 

Do sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego znajdującego się pod adresem www.pureprime.sk

 

 

Dane kontaktowe sprzedawcy:

 

Adres kontaktowy: Blbyobchod s.r.o. Liptovská 2114/19, 034 01 Ružomberok

Adres e-mail do kontaktu: info@pureprime.sk

Telefon kontaktowy: +421 948 006 365

 

 

 

Przepisy wprowadzające
1.1. Niniejszy regulamin (zgodnie z § 1751 ustawy nr 89/2012 Sb. Kodeks cywilny ze zm., zwany dalej „Kodeksem cywilnym”) dotyczy zakupów w sklepie internetowym „PurePrime” za pośrednictwem interfejsu internetowego znajdującego się pod adresem www.pureprime.sk (zwanym dalej „interfejsem internetowym”) obsługiwanym przez Sprzedawcę.

1.2. Warunki handlowe określają i określają podstawowe prawa i obowiązki Sprzedawcy, Kupującego i Użytkownika. Wysyłając zamówienie i dodatkowo potwierdzając je w interfejsie internetowym, kupujący potwierdza jednocześnie, że akceptuje niniejsze warunki i że się z nimi zapoznał.

1.3. Postanowienia Regulaminu stanowią integralną część umowy kupna (tutaj „umowa kupna” oznacza każdą umowę zawartą zgodnie z niniejszymi Warunkami). Umowa kupna i warunki handlowe są sporządzone w języku słowackim. Umowa kupna może zostać zawarta w języku słowackim, chyba że Kupujący i Sprzedający wyraźnie uzgodnią inny język.

1.4. Treść regulaminu może zostać zmieniona lub uzupełniona przez Sprzedawcę. Prawa i obowiązki stron reguluje zawsze treść warunków, na jakich zostały utworzone.

1,5. Wszelkie stosunki umowne regulują warunki handlowe oraz stosunki nieuregulowane w niniejszym Kodeksie cywilnym, a jeżeli stroną umowy jest konsument – ​​w ustawie nr 2007/2015 z dnia 20 grudnia 2013 r. 634/1992 Sb. o ochronie konsumentów, z późniejszymi zmianami.

1.6. W przypadku, gdy osoba zamierzająca dokonać zakupu towaru u Sprzedającego działa przy zamawianiu towaru w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej lub w ramach samodzielnego wykonywania zawodu albo jest osobą prawną, ochrona konsumentów w rozumieniu niniejszego regulaminu nie obowiązuje nie mają do niego zastosowania, w szczególności nie mają zastosowania odpowiednie postanowienia art. 5 – Odstąpienie od umowy kupna.

 

 

Definicja terminów
2.1. Kupującym jest osoba fizyczna lub prawna, która zamierza dokonać zakupu towaru za pośrednictwem interfejsu internetowego. W zakresie obowiązujących przepisów prawa rozróżnia się Kupującego niebędącego konsumentem oraz Kupującego będącego konsumentem.

2.2. Konsumentem jest każda osoba, która poza prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą lub samodzielnym wykonywaniem zawodu zawiera umowę z przedsiębiorcą lub w inny sposób się z nim kontaktuje.

2.3. Towarami sprzedawanymi za pośrednictwem interfejsu internetowego są perfumy, kosmetyki dekoracyjne, produkty do pielęgnacji ciała i skóry oraz inne produkty kosmetyczne wyszczególnione szerzej w interfejsie internetowym.

Zamówienie i zawarcie umowy kupna
3.1. Interfejs WWW zawiera zestawienie towarów oraz informacje o nich, w tym ceny poszczególnych produktów. Ceny towarów podane są ze wszystkimi podatkami, opłatami i innymi kosztami. Ceny towarów oraz ceny pakowania, transportu i dostawy obowiązują do czasu ich wyświetlenia w interfejsie internetowym. Oferta oznaczona jako „promocja” obowiązuje do wyczerpania zapasów lub do zakończenia takiej oferty podanej w interfejsie internetowym albo do odwołania oferty, albo do kolejnej aktualizacji oferty. Ewentualne rabaty od ceny towaru udzielone Kupującemu przez Sprzedawcę nie łączą się ze sobą, chyba że Sprzedawca wyraźnie określi inaczej.

3.2. Zastrzega się możliwość zawarcia przez sprzedającego umowy kupna z kupującym na indywidualnie ustalonych warunkach.

3.3. Prezentacja towaru umieszczona w interfejsie internetowym ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty sprzedawcy (ani jego propozycji zawarcia umowy; nie ma zastosowania § 1732 par. 2 Kodeksu Cywilnego).

3.4. Kupujący zamawia towar:

bezpośrednio przez interfejs WWW (poprzez wypełnienie formularza lub w inny sposób),
poprzez komunikację e-mailową ze sprzedawcą poprzez przesłanie zamówienia na adres e-mail kontaktowy sprzedającego,
poprzez złożenie zamówienia telefonicznie lub SMS-em na Telefon Kontaktowy Sprzedawcy.

 

3.5. Zamówienie musi zawsze zawierać dokładną nazwę zamawianego towaru (lub jego oznaczenie numeryczne), ilość towaru, wybrany sposób płatności i transportu oraz dane kontaktowe Kupującego (imię i nazwisko, adres dostawy, numer telefonu, e-mail adres).

3.6. Przed wiążącą wysyłką zamówienia Kupujący otrzyma przegląd zamówienia, w szczególności rodzaj i ilość towaru, adres dostawy oraz ostateczną cenę, w tym koszty dostawy (w zależności od wybranego sposobu dostawy) oraz wszelkie opłaty związane z wybraną metodą płatności. W ramach tego przeglądu Kupujący ma ostatnią możliwość zmiany wprowadzonych danych. Kupujący składa wiążące zamówienie poprzez naciśnięcie przycisku „Zamawiam”. Informacje podane w wiążącym zamówieniu uznaje się za prawidłowe przez Pred